Klachtenformulier kinderopvang
Onze medewerkers zetten zich dagelijks in voor een kwaliteitsvolle zorgverlening. Ondanks hun inspanningen kan het toch gebeuren dat iets niet verloopt zoals je verwacht.
Hoe meld ik een klacht?
1. Bespreek met de betrokken medewerker:
Dat is meestal de kortste weg naar informatie of een oplossing. Voel je je nadien toch onvoldoende gehoord? Neem contact op met het kinderdagverblijf voor verdere ondersteuning.
2. Bespreek met de Ombudsdienst van Familiehulp:
Indien contact met de medewerker of het kinderdagverblijf niet tot een voldoende oplossing leidt of als je graag kiest voor een neutrale en onafhankelijke tussenkomst, kan je contact opnemen met de ombudsdienst.
De ombudsdienst heeft een bemiddelende rol en neemt dus zelf geen standpunt in.
Meer informatie vind je in het huishoudelijk reglement.
Gratis telefoonnummer:
080011158
bereikbaar maandag, donderdag en vrijdag van 9 - 12.30 uur
Online formulier
Postadres:
Familiehulp - Ombudsdienst,
Hélène Dutrieuxlaan 10/001
9051 Gent
3. Contacteer de Overheid :
Indien je niet tevreden bent na de tussenkomst van de ombudsdienst, kan je contact opnemen met Opgroeien.